Wanneer ik bijv. via https://access-odata.invantive.com/ inlog en het bestand Teamleader.V2.ProjectsV2@tlr wil downloaden naar Excel zie in de monitoring de volgende fout:
itgenclr217:
Het OData verzoek voor Teamleader Focus was geldig maar de Teamleader Focus-server weigert actie.
De Teamleader Focus-gebruiker heeft mogelijk niet de benodigde machtigingen voor een bron of heeft mogelijk een of ander account nodig.
The remote server returned an error:
(403) Forbidden.
Zie screenshot voor de volledige foutmelding. Wat gaat hier mis?
De Teamleader Focus-gebruiker die gekoppeld is aan de datacontainer met alias tlr van de benaderde database heeft geen rechten om de projectenlijst op te vragen.
Advies is om de gebruiker meer rechten te geven en/of een ander account te gebruiken.
Ik heb al zo vaak de autorisatie op de datacontainer vernieuwd. Dat maakt echter niets uit. Op Teamleader kan ik verder ook niets instellen; dwz de instellingen knop verwijst me weer naar Invantive.
Het vernieuwen van de gebruiker biedt blijkbaar geen soelaas.
Advies is om dan het tweede advies te volgen. Mocht u er via de instructies van Teamleader niet uit komen, dan is advies om contact op te nemen met de applicatiebeheerder van uw Teamleader Focus-omgeving en/of degene die de inrichting heeft verzorgt.
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.