Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?
De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.
Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:
de titelbalk met de request ID,
de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
de foutcode (“itgenxxx999”) en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
itgenoda126
De op Teamleader Focus aangevraagde OData-bron is niet langer beschikbaar en zal niet meer beschikbaar zijn.
(https://app.teamleader.eu/api/getCustomFields.php).
The remote server returned an error: (410) Gone.
Het oogt alsof Teamleader begonnen is de V1 API’s daadwerkelijk voor een (deel van) de gebruikers uit te schakelen.
Kunt u de volgende instelling toevoegen aan de Connection String van de Teamleader datacontainer die u krijgt door de button “Datacontainers” te kiezen bij de database:
Er zal naar verwachting binnen 2 werkdagen een versie in productie genomen worden op Invantive Cloud die voor alle Teamleader Focus-gebruiker alle V1 API’s uitschakelt. Daarna is deze toevoeging niet meer nodig, maar hij kan ook blijven staan.