Itgeneor220 - Foutmelding database Exact Online

Volgens laatste bericht is het deployment van de emergency patch niet gelukt. Ik heb begrepen dat dat een reguliere deployment is met maar 1 change er in. Vandaag om 16:00 zal een “hotfix” geplaatst worden. Die is blijkbaar wel gedurende productie-uren en er zal kortstondig een verstoring van het App Center opleveren. Zodra de change live is zullen wij hertesten en bijwerken. Dat zal waarschijnlijk maandag worden.

ok, dank voor de update. Dan wachten we even tot na het weekend!

Hallo, het lijkt na het weekend inderdaad verholpen. Het is mogelijk om verbinding te maken met een database.

Ik heb helaas nog hetzelfde probleem. Nieuwe app aangemaakt bij Exact en vervolgens bij invantive een nieuwe database aanmaken met ‘Bring Your own app’ en dan nog steeds deze foutmelding;

Of kan ik voor een nieuwe klant nog wel (tijdelijk) gebruik maken van ‘Invantive Cloud’ i.p.v. ‘Bring Your Own App’?

Ja, dat kan. We willen op termijn iedereen overzetten op een eigen client ID, maar er zijn best wel wat hindernissen die dat lastig maken voor het Exact platform.

Mag ik je vragen welke client ID dat was (is niet-vertrouwelijk onderdeel van OAuth) en hoe laat? Dan nemen we nog contact op met Exact hierover.

Jazeker, dat is dit client ID: 5a59d761-e669-4702-9103-c1ccb8605db5. En zojuist om 17:17:30 nog een keer gedaan met deze foutmelding als uitkomst.

Vergeten te vragen. Gaat om Nederlandse omgeving?

Ja, het is een Nederlandse administratie/omgeving.

Dank, vraag toegevoegd aan case 03269038.

ik probeer zojuist een nieuwe Duitse klant aan te sluiten. Maar die heeft niet de mogelijkheid om ‘Invantive Cloud’ te kiezen. Alleen de mogelijkheid voor ClientID en SecretID verschijnt. Klopt dat? En dan verschijnt weer de itgeneor220 foutmelding.

Client ID: af6a4036-c9ab-453a-ba61-4275b6fbd7e5.

Tijdstip ongeveer 9:30

Dat betekend voor nu dat we even niets kunnen doen met een Duitse omgeving?

Deze Duitse client ID is ook toegevoegd aan case 03269038. Zodra er nieuws is zal ik deze post bijwerken.

volgens mij werkt het weer, althans met een Nederlandse Exact Online administratie?

Het is niet zeker; we krijgen wisselende geluiden, maar de laatste week is het iedereen gelukt.

Is er misschien nieuws? Helaas werkt de tool niet.

Welke tool wordt bedoeld? Welke melding treedt op?

  1. Valuta Tools
  2. Service Unavailable: HTTP Error 503. The service is unavailable.

De Valuta Tools app is voorlopig niet meer beschikbaar. Zie voor meer informatie: Wisselkoers inladen Exact werkt niet meer

Andere apps worden ondersteund.