Ik ervaar sinds vorige week problemen met het inladen van de wisselkoersen. Aangezien de nieuwe omgeving niet actief gebruik ik nog de oude website.
Wanneer ik kies voor importeren, dan blijft hij draaien voor 5 min. Vervolgens springt hij terug naar het start scherm en zijn er geen wisselkoersen ingelezen.
Op dit moment werkt valuta tools niet goed door onbekende oorzaak. I.v.m. aanhoudende problemen op het Exact Online-platform hebben we de applicatie voorlopig down gebracht. Dit geeft ons ruimte om te focussen om de andere producten te laten doordraaien op Exact.
De Valuta Tools zijn in ieder geval in december niet meer beschikbaar.
Deze melding is geplaatst om verwarring te voorkomen. Zodra de situatie wijzigt zal dat hier bijgewerkt worden.
Het is ook mogelijk automatisch een e-mail te ontvangen zodra de valuta tools weer beschikbaar zijn. Registreer daarvoor uw e-mailadres bij de onderhoudspagina:
Voor eventueel handmatige invoer is de ECB lijst online beschikbaar:
Ik begrijp dat de oude Valuta Tools niet meer beschikbaar is, maar via de Invantive cloud zou het wel moeten werken toch? Ik kan het niet vinden namelijk.
Kan hier niet op kortere termijn gezocht worden naar een oplossing? Het is erg jammer dat er nu ruim 2 maanden wisselkoersen ontbreken. Aangezien de website ook plat ligt kunnen we het ook niet één voor één doen, want dit werkte soms nog bij mij.
De wens is begrijpelijk, maar we hebben de prioriteiten moeten leggen bij de overige producten. We verwachten dat in 2022 rondom Exact Online e.e.a. rustig wordt en er weer capaciteit is om Valuta Tools om te zetten.
We hopen dat we in het eerste kwartaal de Valuta Tools weer beschikbaar kunnen stellen binnen Invantive Cloud. Eerst zal Get My Report beschikbaar gemaakt worden binnen Invantive Cloud en daarna Valuta Tools.