Itgeneor363 melding bij registratie Power BI database met Exact Online Premium-abonnement

Bij het registreren van onze nieuwe Exact Online Premium omgeving via de Invantive Cloud app en de Exact Online Premium database krijg ik onderstaande foutmelding:

itgeneor363
De Exact Online applicatie kan geen autorisatiecode opvragen voor deze Exact Online gebruiker.
Zorg ervoor dat de applicatieregistratie op apps.exactonline.com en de Exact Online gebruiker bij hetzelfde Exact Online abonnement horen.

Ik heb dit ook geprobeerd met behulp van een eigen client ID en de “Bring Your Own App” database, maar dit levert de volgende foutmelding op:

image

Client with identifier … not found.

Zover mij bekend mis ik geen benodigde rechten o.i.d., dus ik kan deze foutmeldingen niet plaatsen.

Er is door Invantive contact opgenomen met het Product Readiness team om dit probleem te overleggen voor Exact Online Premium nu Premium nog in Controlled Release zit. Bij het gebruik van de Valuta Tools en Get My Report app treden ook onbekende foutmeldingen op:

Callback URI ‘https://app.valuta-tools.nl/token/?returnUrl=https%3A%2F%2Fapp.valuta-tools.nl%2Fvaluta-tools-nl.html%3Fcountry%3Dpremium’ is not valid

De ondersteuning voor Exact Online Premium op Valuta Tools en Get My Report is ingetrokken door langdurige problemen. Vanuit Invantive Cloud zou het wel moeten werken. Op dit moment raden we het gebruik van Exact Online Premium af totdat het zich bewezen heeft.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Inmiddels is Exact Online Premium formeel vrijgegeven. De problemen met Get My Report en Valuta Tools zijn hierdoor ook verdwenen.

Meer informatie is te vinden in: