Itgenobr052: Missing password in credentials for user '...'

Recent is het e-mailadres dat gebruikt wordt voor het aanmelden op Exact Online gewijzigd van john.doe@acme.com in john.doe@acme.nl.

Als ik een achtergrondjob draai in Invantive Data Hub, dan start die netjes op om bijvoorbeeld 11:31. Om 11:55 wordt dan een nieuw access token opgehaald op basis van een refresh token (itgenoda495).

Echter, om 12:05 krijg ik een itgenobr052 melding:

itgenobr052
Missing password in credentials for user ‘john.doe@acme.com’.

De batchjob loopt hierdoor fout. De Exact Online-gebruiker met naam john.doe@acme.com bestaat ook niet, maar op enigerlei wijze wil de software op enig moment aanmeldgegevens gebruiken voor de oude gebruikersnaam van het account.

Hoe los ik dit op?

Vanaf release 24.0.687 zal bij het gebruik van InvantiveData Hub (multi-platform) normaliter ook het echte One Exact Identity-account bepaald worden.

De foutmelding itgenobr052 zou hiermee verholpen moeten zijn.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.