Itgenoda048 OAuth Teamleader in Applicatie

Bij het uitvoeren van een applicatie krijg ik een foutmelding mbt OAuth. Na het vernieuwen van de OAuth in de datacontainer blijft de melding staan.

Uitvoeren van SQL in de database werkt gewoon met toegang tot Teamleader.

itgenoda048
tlr: Toegang tot de Oauth-gegevensbron vereist een geldig access token.
Het access token kon niet worden verkregen.
Voor gegevenstoegang is een actief OAuth access token vereist.
Een nieuw access token kon niet worden vrekregen door het OAuth refresh token om te wisselen.
Meld aan op Invantive Cloud en vernieuwd de autorisatie op de datacontainer met alias ‘tlr’ van de database ‘…’.

De oorzaak van dit probleem is niet bekend.

Gelieve zekerheidshalve een reparatiepoging te wagen zoals beschreven in Autorisatie vernieuwen vereenvoudigd met Bring Your Own App op Exact Online en daarna opnieuw een SQL-statement proberen uit te voeren.

Mocht dit niet werken, gelieve dan de volledige foutmelding inclusief lichtroze kenmerk in rechteronderhoek toe te voegen als een antwoord.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Dit topic is 7 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.