Itgenscr590 melding bij koppelen Exact Online

Ik krijg melding itgenscr590, maar heb in mijn Invantive cloud geen database of datacontainer staan. Zie Itgenscr590 Er kan maximaal één datacontainer zijn in alle databases in alle organisaties met de enkelvoudige authenticatie identifier.

Volgens mij ligt het probleem dat de database (Exact Online) enkele weken geleden verbonden is in een testversie i.p.v. de omgeving van onze onderneming.

Is het mogelijk dat jullie dit herstellen zodat er een nieuwe link gemaakt kan worden met Exact Online, doordat ik geen toegang meer heb tot deze testversie.

Moet de Power BI verbinding ook eerst verbroken worden? (zie foto)

Zo ja, waar doe ik dit?

Een bestaande database met deze enkelvoudige authenticatie identifier was inderdaad gekoppeld aan een andere organisatie, die verlaten was. De database is verwijderd.

Hij kan nu opnieuw aangemaakt worden onder de juiste organisatie. Als het Bridge Online URL Segment gelijk is, dan zullen bestaande rapporten weer werken.

Het is verstandig om het Bridge Online URL Segment variabel te maken zoals beschreven op Gebruik Power BI parameters met Invantive Bridge Online.

Ik heb het opnieuw geprobeerd om Exact Online toe te voegen, maar krijg steeds dezelfde foutcode.

Exact Online Nederland is wel gelukt, Exact Online België niet.

Wat is de foutmelding met Exact Online België?

itgenscr590
Er kan maximaal één datacontainer zijn in alle database in alle organisaties met de enkelvoudige authenticatie identifier …
Bestaande datacontainer met deze identifier kan reparatie behoeven.
Verwijder eerst de andere datacontainer met deze enkelvoudige authenticatie identifier of kies een andere combinatie van inloggegevens en mogelijk OAuth client ID.

Via het scherm Data Containers zou je kunnen zoeken op de authenticatie identifier. Voer deze in de zoekbalk in. Er zou nog data container moeten zijn met dat kenmerk.

Ik zie bij datacontainers 1 lijn staan, namelijk die van Exact Online Nederland…

Zou het kunnen dat Exact Online België nog gekoppeld is binnen de verlaten organisatie (zie hierboven) en nog verwijderd moet worden?

Dat is correct. De enkelvoudige authenticatie identifier is over alle organisaties heen uniek, inclusief databases die niet beschikbaar zijn doordat ze onder een andere organisatie vallen.

Advies is om bij de verlaten organisatie de database te verwijderen. Mocht de verlaten organisatie niet bereikbaar zijn, stuur dan een e-mail naar usermanagement@invantive.com met vermelding van de enkelvoudige authenticatie identifier en de naam van de verlaten organisatie. Na controle zal dit door Invantive gecorrigeerd worden.

Deze vraag is automatisch gesloten na tenminste 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.