Itgenscr814 Het laatste actieve abonnement 'L374XXXX' van XXXX is 0 dagen geleden afgelopen. De database gebruikt stuurprogramma's waarvoor een Free Plan of een Premium-abonnement vereist is

Sinds een paar dagen krijgen we een foutmelding bij het verversen van de dataflows in PowerBI op Exact Online. De foutmelding die hierbij vermeld wordt is:

itgenscr814
7a830eae-b888-41cc-a779-0817b6727ca3
OData Version: 3 and 4
The remote server returned an error:
(500) Internal Server Error.
Het laatste actieve abonnement … van … is 0 dagen geleden afgelopen.
De database gebruikt stuurprogramma’s waarvoor een Free Plan of een Premium-abonnement vereist is.
Sluit een abonnement af via Invantive Sales op +31 88 00 26 500 of sales@invantive.com

Graag uitleg waar het fout loopt? Met het Invantive abonnement lijkt geen probleem te zijn.

De melding itgenscr814 wordt veroorzaakt door het aflopen van de Free Trial. Deze loopt automatisch af na 180 dagen zonder verplichtingen. In het scherm “Overeenkomsten” is dit terug te vinden. Ook zal er een melding getoond worden na het aanmelden op Invantive Cloud.

Mocht voortzetting gebruik gewenst zijn, dan is advies dat de licentiecoördinator een e-mail stuurt naar sales@invantive.com.

Is het mogelijk om melding van eerdere dagen ook toe te voegen? Hier is niks van terug te vinden tot dusver.

Bedankt voor het antwoord.
I.v.m. de eerdere meldingen, ik had mij vergist; betreft allemaal vernieuwingen van vandaag.

OK, dank. Dan is alleen een verlenging nodig.

Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.