Dank voor het melden.
Helaas hebben we recent moeten besluiten om de Yuki-driver in een andere toestand te brengen waarbij hij wel beschikbaar is, maar er geen verbeteringen of bugfixes meer aan plaatsvinden. Dit zal naar verwachting binnen 2 weken ook zichtbaar zijn op Invantive Cloud.
De beschreven melding is een nieuw probleem. Andere bekende onopgeloste problemen zijn:
- Itgenyki030 "Access denied" bij aanmaken Yuki database
- Itgenyki016: Invalid domain ID (62271a50-e9e0-489f-ad6c-2fc5afd17585)
In dit geval geeft de Yuki API bij het aanmelden een zogenaamde “Internal Server Error”, ook bekend als een HTTP 500-status. Dit betekent dat in de Yuki API een interne fout optrad die niet afgehandeld kon worden (zie 500 Internal Server Error - HTTP | MDN).
Advies is om een andere aanbieder te kiezen voor Yuki met Power BI, te wisselen van boekhoudpakket of in Yuki standaard aanwezige rapportages te gebruiken.