stn18
9 december 2024 om 15:43
1
Ik ben momenteel opzoek naar de opmerking van een verlofaanvraag ingediend door de medewerker.
Hierin gebruiken we momenteel de tabel LoketNlRest.Views.EmploymentLeaves@lnr
, net zoals in Verlofaanvragen uit Loket ophalen geeft geen rijen .
De kolom lve_comment
geeft de opmerking vanuit het management op de verlofaanvraag.
Kunnen jullie aangeven waar ik de opmerking vanuit de medewerker op de verlofaanvraag kan vinden?
In het datamodel zie ik de volgende tabellen staan:
LeaveRequestByLeaveRequestId
LeaveRequestsByEmployer
LeaveRequestsByEmploymentId
zoals in onderstaande afbeelding:
Echter kan ik deze niet vinden en ik hoopte daar de opmerking vanuit de medewerker op de verlofaanvraag terug te vinden.
stn18
9 december 2024 om 15:55
2
Aanvulling op bovenstaande:
In de loket API documentatie heb ik het onderstaande gevonden:
Activity name : GetLeaveRequestByLeaveRequestId
Geeft onderstaande output: (voorbeeld vanuit Loket)
Het zit dus wel degelijk in de API echter kan ik het nergens terugvinden
forums
9 december 2024 om 15:56
3
Loket is een uitlopende provider (zie Onze Loket.nl (REST)-connector loopt uit het assortiment of:
Sinds 2019 ondersteunt Invantive het salarissysteem Loket, aanvankelijk via een SOAP-koppeling en later via REST API’s. Ons streven is altijd geweest om een betrouwbare koppeling te bieden tegen lage kosten, door efficiënt te werken en schaalvoordelen te benutten. We willen dat gebruikers probleemloos met Invantive kunnen werken, zonder zich zorgen te maken over storingen, en dat problemen snel worden opgelost.
Ondanks aanzienlijke investeringen is het lastig gebleken om dit doel te behalen doo…
Hierbij wordt via deze forums geen ondersteuning geboden.
Advies is om een consultant te betrekken of op basis van een kort consult ondersteuning te zoeken.
forums
13 december 2024 om 13:25
4
Een nieuwe view EmploymentLeaveRequests
zal de data bevatten op basis van de tabelfuncties boven genoemd vanaf de volgende release van de Invantive-producten voor Loket.
Meer informatie over tabelfuncties is te vinden in:
Go to English version
In dit topic leer je wat tabelfuncties en tabelfunctieparameters zijn en hoe ze toegepast worden binnen Invantive UniversalSQL. In de UniversalSQL grammatica is meer informatie te vinden over de concepten achter Invantive UniversalSQL.
Invantive UniversalSQL kent drie soorten tabellen:
tabellen: een lijst van rijen met gegevens die opvraagbaar zijn door de naam op te geven
views: een lijst van rijen met gegevens die opvraagbaar zijn door de naam op te geven
tabelfunctie…
system
gesloten
16 december 2024 om 13:26
5
Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.