Ik heb een gelijkaardig probleem met de PjtTimeTransactionsIncremental.
Sinds gisteren komen er geen rijen meer uit, maar hij loopt wel. Dit probleem heb ik bij zowel de PjtTimeTransactions
als de PjtTimeTransactionsIncremental
.
Ik heb een gelijkaardig probleem met de PjtTimeTransactionsIncremental.
Sinds gisteren komen er geen rijen meer uit, maar hij loopt wel. Dit probleem heb ik bij zowel de PjtTimeTransactions
als de PjtTimeTransactionsIncremental
.
Hetzelfde probleem blijft zich voordoen. Het gaat ook vaak gepaard met een (onnodig) hoge hoeveelheid API-calls naar de Exact Online-API waarbij de rate limits van Exact worden bereikt.
Ik ervaar hetzelfde probleem bij de TimeCostTransactionIncremental
-tabel. De niet *incremental
-tabellen hebben niet dit probleem.
Bij mij was het probleem even weg, maar inmiddels krijg ik de tabellen StockPositionsIncremental
en ItemsIncremental
niet meer geladen.
Is dit probleem recent nog opgetreden?
Ik heb het net aangezet op de tabel PjtTimeTransactionsIncremental
waarbij 1000 rijen zijn opgevraagd. Na 1.715.332 ms heb ik nog steeds geen gegevens
Is het mogelijk om schermafdruk van Bridge Online Monitoring toe te voegen?
Ik heb het probleem vandaag opnieuw geprobeerd te creëren. 1000 rijen verversen lukte wel goed. Daarna de query toegepast, en daar duurde het weer lang en is er na een paar uur het verversen mislukt en afgebroken. Per ongeluk de monitoring refreshed dus toen was de request verdwenen. Wel nog een keer geprobeerd en toen was alles binnen een paar seconden ververst. Ik houd het in de gaten en zal laten weten als het in de toekomst nog hapert.
Dank voor aanvulling. Dat 1000 rijen verversen wel lukt en volgende niet klinkt als een mogelijke methode om het probleem op te wekken dat beschreven staat op:
Hier wordt momenteel aan gewerkt. Als workaround wordt Bridge Online voorlopig regelmatig herstart.