Waarschijnlijk is een van de Power BI query’s die in de schermafdruk niet zichtbaar zijn foutgegaan.
Gelieve de foutmelding daarvan te bestuderen, of nog beter: bestudeer de foutmelding in Invantive Bridge Online Monitoring of (als langer dan een paar uur eerder, maar niet langer dan 4 dagen) “Systeemberichten” op Invantive Cloud.
Mocht die melding niet duidelijk zijn, gelieve die dan onderstaand toe te voegen uit het Invantive Bridge Online-venster als een antwoord met volledige context: tekst van melding, meldingscode en tabel.
Merk op dat het gebruik van de Power BI Gateway sterk afgeraden wordt. Power BI Gateway is niet nodig voor Invantive Cloud en is slecht voor het milieu (zie Heeft Invantive Cloud Power BI Gateway nodig?).
De tabel Transacties geeft aan dat er een fout is in de Power BI query. Waarschijnlijk zijn er handmatig aanpassingen gemaakt die door Power BI niet goedgekeurd wordt.
Deze vraag is automatisch gesloten na 2 weken inactiviteit nadat een mogelijk passend antwoord is gegeven. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.