Power BI rapportage is helemaal leeg

Mijn PowerBI rapport wordt dagelijks ververst met data uit Exact Online met behulp van de Invantive connectie. Echter sinds vandaag levert dat een volledig leeg rapport op. Ik doe volgens mij niks On premise dus ik hoef toch ook niets met de licentiesleutel te doen? Graag hulp in deze!

… of heeft dit meer te maken met het issue met Bridge Online wat momenteel speelt?

Het is niet denkbeeldig, maar is niet met zekerheid vast te stellen.

Advies is te wachten tot de storing beschreven op storing: Aantal producten down is opgelost en dan nogmaals te proberen.

Probleem opgelost: ik filter in mijn rapport op divisionname (uit de Projects tabel In Exact Online). De juiste division stond echter uitgevinkt. Weer aangezet en alles ok. Ik ben er echter vrij zeker van dat ik hier niks aan heb aangepast, dus ik vind het heel vreemd dat dat vinkje in een keer uit staat. Kan dat gerelateerd zijn geweest aan de licentie omzetting? Anyway alles werkt weer naar behoren.

Waar stond de division uitgevinkt, binnen Power BI of ergens binnen Invantive Cloud?

Binnen Invantive Cloud is er geen mogelijkheid om de divisies permanent uit- of aan te vinken. Dit gaat altijd via het use statement zoals beschreven in:

Binnen Power BI.

Dank voor aanvulling!

Microsoft Power BI is niet gerelateerd aan de licentie omzetting van Invantive-producten (SUBCMEA02 naar SUB25EA02), en Invantive heeft geen invloed op de producten van Microsoft. De oorzaak is mogelijk een bugje of user change binnen Power BI.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.