Sync Exact Online Premium werkt al 5 dagen niet

Voor vijf dagen werkt onze koppeling niet. Ons primaire bedrijfsproces is hiervan afhankelijk. Via andere kanalen reeds contact gezocht, helaas zonder resultaat. De orginele vraag hieronder. Ik hoor graag zo spoedig mogelijk van jullie.

"Ik kan niet helemaal inschatten of het een met het ander te maken heeft, maar sinds de call die wij hebben gehad geeft de connectie met Invantive Cloud een itgenlic840 foutmelding. Daarvoor speelde dit niet, wij hebben in Exact zelf niets aangepast en de forums geven ons ook niet echt de informatie die we nodig hebben. Kan dit met onze sessie te maken hebben?

Volledige foutmelding:

itgenlic840
Het abonnement ‘SUBCMEA02’ van ‘ACME B.V.’ geeft geen toegang tot Exact Online Premium-abonnementen zoals ‘ACME B.V.’.
Gebruik een ander abonnement of een ander contract dan ‘L1234567’.

Nog een aanvulling hierop is dat de data wel beschikbaar is in de database binnen Invantive Cloud

Dank voor het melden. Dit punt is bij Invantive te lang blijven liggen.

De achtergrond staat beschreven op Itgenlic839: The current user is member of the Exact Online Premium subscription of 'ACME' with Exact Online customer code '...'. Via e-mail is een voorstel gedaan voor een overgang van gebruik dat gestart is voordat Exact de aanbieding formaliseerde (“early adopters” naar “productie”).

Bedankt voor de snelle reactie en oplossing, alles werkt weer.

1 like