Synchronisatie niet mogelijk (geen resultaat) na upgrade Invantive Control van 22.0.341 naar 22.0.595

Een bestaand Excel werkboek met Invantive Control model biedt geen synchronisatiemogelijkheid meer via het link na upgrade van 22.0.341 naar 22.0.595.

Het Excel werkboek is opgeslagen als 20221131 nieuwe regiostrcutuur Kopie van Kopie van ACME verkooprapportage V15 - kopie.xlsx.

Hoe kan ik het werkboek weer synchroniseren?

Het spreadsheet is geopend in Invantive Control en gesynchroniseerd. Het probleem is helaas niet reproduceerbaar.

Gelieve zekerheidshalve de PC volledig te herstarten en te controleren dat Excel-licentie juist geladen is (klik hiervoor op de foto rechtsboven in de vensterrand).

Is het mogelijk (geanonimiseerde) screenshot(s) toe te voegen van het probleem?

Het lukt ons niet om het probleem van een uitgeschakelde synchronisatieknop te reproduceren.

Controleer svp dat de ontwerpmodus in het lint Modelleur uitstaat.

Controleer svp dat in het lint Modelleur de schuifje (meest linkse visual) naar rechts staat en groen is.

Controleer svp dat een recente licentiesleutel gebruikt wordt. Een recente sleutel kunt u ook vinden op Invantive Cloud onder “Licentiering”.

Mocht dit allemaal geen soelaas bieden, kunt u anders op een andere Windows PC Invantive Control for Excel installeren en daar het spreadsheet openen?

Het schuifje naar rechts bleek de oplossing te zijn!

1 like