Synchroniseren verkoopfactuur blijft hangen bij 62%

De synchronisatie blijft hangen op 62%, zie bijlage.
Dit is na de nieuwe update van Invantive Control Excel.
image

Advies is om de ontwikkelaar van het rapport te vragen de query te verbeteren om ook te werken op de nieuwe versie. Exact heeft veel wijzigingen gemaakt cq. aangekondigd te gaan uitvoeren op enig moment waarmee in de nieuwe release rekening gehouden is. Die wijzigingen leiden helaas echter vaak tot een achteruitgang in de prestaties i.p.v. een verbetering voor de oorspronkelijke queries. Een optimalisatieslag is nodig.

Beste @forums, wij zijn destijds naar jullie overgestapt vanaf Auxil, dit was niet op ons verzoek.
Nu werkt het niet en stuur je mij terug naar Auxil. Dit heb ik ook gedaan en moet zeggen dat ik uiterst vriendelijk te woord gestaan ben. Behulpzaam ouderwets telefonisch contact. Oplossingsgericht. Nu krijg ik het gevoel dat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en ondertussen ligt hier het werk stil en jullie geven niet thuis. Slechte zaak vind ik dit!

Fijn dat de oorspronkelijke ontwikkelaar van Auxil hierbij kan helpen. Helaas moeten we in bijzonder korte tijd meer dan 500 omgevingen upgraden, dus we kunnen helaas niet vlot inspelen op elke vraag. Mocht dit problematisch zijn, gelieve dit ook te communiceren naar Exact. Hier is er voor gekozen om 1 dag vooraf te informeren.

Mocht dit problematisch zijn, gelieve dit ook te communiceren naar Exact

Dit is inderdaad problematisch, maar we zijn hiervoor klant bij jullie en ik vind dat als jullie problemen hebben met Exact, dat jullie dat op moeten lossen en niet jullie eigen klant hiervan de dupe moeten laten worden!

Dat is begrijpelijk. Helaas is dit het beste dat we als team kunnen neerzetten op dit moment en we zijn blij dat implementatiepartners zoals Auxil hierbij ondersteunen.