Tabel DataDictionary.Custom.GENERALLEDGERBALANCESALL bestaat niet meer

Vanaf vorige week donderdagmiddag kan de tabel DataDictionary.Custom.GENERALLEDGERBALANCESALL@DataDictionary niet meer ingelezen worden. Hieronder een foto van hoe er wordt verwezen naar deze tabel in PowerBI:

Als ik in invantive cloud kijk, zie ik DataDictionary.Custom er ook niet meer bij staan.
image

Is er iets veranderd of hebben wij zelf iets fout gedaan? Ik hoor het graag!

Is het mogelijk om een (geanonimiseerde) schermafdruk van de details van het verzoek in Invantive Bridge Online Monitoring toe te voegen zoals beschreven in Meer inzicht met nieuwe Bridge Online Monitoring?

De details vindt u door te klikken op het downloadverzoek welke het onderwerp van dit onderwerp representeert.

Gelieve tenminste de volgende gegevens zichtbaar te laten:

  • de titelbalk met de request ID,
  • de statuscode, netwerkgrootte en tijdstippen in de linkerkolom,
  • de foutcode en foutmelding helemaal onderaan in de linkerkolom,
  • de gehele rechterkolom.

Hier een screenshot van de Bridge Online Monitoring omgeving:

De foutmelding geeft aan dat het een custom view betreft zoals beschreven in Eigen database-views gebruiken voor SQL en BI-tools.

Advies is om hetzij de view te verbeteren of om de gelijknamige standaard view VismaNet.Views.GeneralLedgerBalancesAll gebruiken binnen de Visma.net-driver.

1 like

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.