Sinds vanochtend wordt er geen data meer ingelezen in de tabellen die afkomsting zijn uit de abonnmenten module vanuit ExactOnline. In ExactOnline komen deze wel gewoon naar boven bij een export in Excel. Ook de transactie data staat erin. Het gaat al mis in Power Query bij de Navigation stap en wanneer ik opnieuw Get Data via ODataFeed invoer zijn de abonnementen (subscription) tabellen ook leeg.
Er is vorige week een collega weg gegaan, die geregistreerd staat bij meerdere databases als gebruiker binnen de datacontainers. Tevens was hij superuser.
Ik vermoed dat ik (ook superuser) nu de data containers gebruiker moet updaten naar mijzelf (door oude collega te verwijderen in datacontainer en mijzelf als nieuwe aan te maken) per database?
Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.
Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.