Sinds gisteren ondervind ik problemen met het de refresh van de Exact Online connector in Power BI. Waar normaal gesproken de refresh binnen 1 minuut is voltooit, staat deze inmiddels al meer dan 15 minuten te draaien. Gisteren had ik precies hetzelfde probleem. Ondervinden jullie hier ook hinder van?
Het gaat om refresh van:
Relaties: Evaluating…
Grootboek: Evaluating…
Artikelen: Evaluating…
Dates: Waiting for other queries…
Grootboekrekeningen: Evaluating…
Plus nog circa vijf andere downloads onder de vouw.
Mocht er nog geen uitlegsessie geweest zijn, dan is advies om die te plannen voor het gemakkelijker kunnen omgaan met dergelijke vragen: Calendly - Guido Leenders
Als het openen van Bridge Online Monitoring niet lukt, dan komt dat meestal doordat alle beschikbare parallelle downloads in gebruik zijn (niet echt fraai, op dit moment is de Monitoring onderwerpen aan dezelfde beperkingen, zie Enable log on to Monitoring without consuming a parallel download).
We zullen een reset van de sessie uitvoeren. Gelieve over 30 minuten nogmaals te proberen.