Incremental Refresh Online niet zichtbaar

Incremental Refresh is ingesteld voor oa ExactOnlineREST.Incremental.TransactionLinesIncremental@eol.
Online bij PowerBi zie ik onder Parameters alleen geen parameters. (is wel geweest bij andere datasets)
Ik krijg bij het instellen in Power Bi Desktop wel de opmerking: Unable to confirm if the M Query can be folded.

Is het gewoon helemaal niet mogelijk? Of wat doe ik verkeerd? Krijg idee dat ie veels te veel data telkens opnieuw laad.

Het lukt niet om de vraag te doorgronden.

Kunt u uitgebreider en met schermfoto’s geillustreerd uitleggen wat de use case is en de gevolgde stappen?

Deze vraag is automatisch gesloten na 1 week inactiviteit. Het laatste gegeven antwoord is gemarkeerd als oplossing.

Gelieve een nieuwe vraag te stellen via een apart topic als het probleem opnieuw optreedt. Gelieve in de nieuwe vraag een link naar dit topic op te nemen door de URL er van in de tekst te plakken.

Specifiek voor incrementele-tabellen lijkt er sprake van problemen binnen Exact Online zelf. Verdere berichten op:

U zult via een ander kanaal benaderd worden met het verzoek voor delegatie om te kunnen vaststellen of uw omgeving ook aan de daar omschreven eigenschappen voldoet.

Dit topic is 3 dagen na het laatste antwoord automatisch gesloten. Nieuwe antwoorden zijn niet meer toegestaan.