Waarschijnlijk ontbreken de administraties doordat ze niet meegeselecteerd zijn.
Advies is om eerst een eigen client ID te maken en te gebruiken op de Exact Online-datacontainer zoals beschreven in:
Mocht de lijst dan nog verder ingesteld moeten worden, stel dan de gewenste administraties in zoals beschreven in:
Go to English version
Met Invantive Cloud kunt u in 1x de gegevens van alle administraties in bijvoorbeeld een Exact Online of Twinfield abonnement downloaden in Power BI. De data van alle administraties komt in Power BI onder elkaar te staan en de administratie van herkomst blijkt uit de waarde van een veld zoals “Division” (Exact Online) of bijvoorbeeld “COMPANY_CODE” (Twinfield).
De selectie van de administraties gebeurt momenteel via een instelling op een Invantive Cloud SQL-database; het …
Verder kan het nodig zijn - afhankelijk van eerder gemaakte keuzes - om de rechten te verfijnen binnen Exact Online. Dit staat uitgelegd in Nieuwe Exact Online administratie niet zichtbaar in Invantive Cloud voor Power Query/BI - 2 van forums .
Het kan enige tijd duren vooraleer de administraties zichtbaar worden via Invantive Bridge Online. Dit kan versneld worden door de cache te resetten zoals beschreven in:
Voor de meeste reguliere abonnementen geldt dat bij het importeren van data in Power BI bij herhaaldelijk vragen naar dezelfde informatie telkens hetzelfde antwoord gegeven wordt.
Het antwoord wordt niet volledig opnieuw opgehaald bij het bronplatform zoals Twinfield of Exact Online, maar geleverd uit een veel sneller zogenaamd cache. Dit is tot 1.000x sneller. Behalve de snelheidswinst beperkt dit ook het aantal calls naar de API’s van bronplatformen met circa 75%.
De levensduur van een cache…